vardag

åh, igår hade jag primetime med underbaraste anna granström som äntligen kommit hem från thai. samtidigt som vi hann med att umgås massvis hann jag även med lite nyttigt som jag tänkt. jag köpte löshår, jag köpte förvaringsboxar på granit ( stora vita runda, som gamla hattaskar ungefär), jag fyndade på monki (ja, en randig topp för 15.- är att fynda. rea + personalrabatt in heart i say. plus ett par assnygga jeans med högt liv.) sen får vi hem, lagade massvis med mat och sen kom elin och amanda hit på thaigryta och TPspelarkväll. så fantastiskt att träffa alla majororna igen. det var så längesen och jag har saknat! idag planerade jag att gå ner till maritasbutiken och försöka finna mig något gammalt fint att måla om. men jag orkade inte riktigt. gick istället hem och klappade min katt i ungefär en timme. sen somnade vi båda i soffan en stund. nu har jag precis dundrat igång the notebook och gjort lite kräm och mjölk. dessutom har jag fixat försäkring åt ullevi, det var på tiden! skönt att ha det fixat. ännu en sak struken på todo-listan för den här veckan.

på jobbet går det skitbra. butiken börjar se ut som en butik istället för ett lager! det kommr bli så grym även om jag är död efter varje arbetsdag. börjar vänja mig vid de tidiga mornarna. men 8 timmarsdagarna är inte riktigt invanda ännu. men tänk, snart kanske jag kan arbeta 8 timmar utan problem som normala människor kan? jaja, det varar ju bara i en vecka till. sen övergår jag till lite mindre igen. hur som haver, jättemysiga människor arbetar jag med. och jag trivs.

nu ska jag försöka redigera lite bilder, se på film, klappa katt och äta.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

fixa försäkring ger inte bara vuxenpoäng utan är också mycket smart! Jag vet inte vad sjukvård kostar i Norege för djur men här är det i alla fall svindyrt förstod jag när jag lyssnade på vad det kostade när Olivia blev sjuk.

2011-03-02 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback