framtiden. den snaraste

idag sker det lagom mycket. förrutom planerad kaffe i parken med johanna, sanna och förhoppningsvis anna (älskar att mina tre bästa rimmar på varandra) ska jag hämta min soffa. med hjälp av de fantastiska bröderna nevell ska vi byta upp oss från brun sunkig skinnsoffa till finfin ikea i ljusgrå. efter det ska jag bjuda på tacos. det är ungefär allt jag tänker hinna idag. jag har inet den riktiga söndagskänslan ännu. tror att jag behöver beblanda mig med fröken möller för att den ska infinna sig. eller så är det för att jag ju faktiskt inte ska jobba imorgon utan går på min första vecka semester. så mån-ons ska jag göra ingenting egentligen. bara städa, promenera och umgås tänkte jag. sen på onsdageftermiddag kommer mamma och anders hit! sen blir det full aktivitet (och lägenhet) hela helgen. vi far till stavanger på torsdag och stannar till lördag. där ska vi ta oss upp till prekerstolen och vädret är meldt fint. det blir så bra så. sen ska vi besöka mitt jobb på lördag och äat på delikatessen. en trip till operan blir det nog också och en inplanerad fotopromenad. oj det ska bli så mysigt. dessutom att det kommer vara fint här hemma när jag får besök eftersom nya soffan är fin. åh. det enda minuset jag kan se just nu är att min lägenhet inte har någon hiss i närheten av sig. och att vi bor på tredje våningen. och att soffan som ska upp är enorm.. vi får väl se hur stora muskler killarna har. jag dirrigerar uppifrån tänkte jag. eventuellt hjälper till att bära ner fulsoffan. den tänkte vi nog dumpa på grönland och hoppas att någon familj vill ha den mer än oss. den är nog borta inom en timme. well, nu ska jag bråka lite med min kalufs för att sen köpa kaffe.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

L Ä N G T A R!!!

2011-05-29 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback