sjukpyssel

statusen är som sådan; jag är fortfarande hemma, sjukskriven på grund av giant bulle på kinden. jag har inte tagit några smärtstillande sedan 8 igårkväll då jag hoppas kunna bli bättre fortare av det? (av någon ologisk anledning känns det som att det kunde vara bra?) faktiskt har förhårdnaden i kinden minskat lite känns det som, och jag har nästan känsel i hela munnen igen. bortsett från halva läppen, liten bit av tungan och nedre kinden. det är ju bra. så tror jag ska försöka att inte äta så mycket mer sånt nu. kan ju inte vara nyttigt. hur som helst så har detta resulterat i lite feber upp och ner. så inbäddad i tjockt täcke framför animal planet blir jag nog sittande hela dagen. igen. så, varför inte försöka göra någon form av nytta medan jag - förhoppningsvis - tillfrisknar? all form av rörlig aktivitet är tydligen inte tillåtet enligt tandläkaren. lugn och ro ska det vara. så jag har redigerat lite fina bilder på mina vackra kvinnor då vi firade 17 maj.









1) lillan 2) nanna 3) sanna 4) tine i bunad


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

jättefina bilder på jättefina kvinnor!

2011-05-23 @ 16:50:47
Postat av: lovisa/polichinelle

tack underbaring! och förresten är bilderna totalgrymma, och jag säger det återigen: c borde bli modell. utan tvekan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback