membership

jag vet inte riktigt vad det är med dagen idag. det är något visst, så säker är jag i allafall. kanske en sjukdom som ligger och väntar på att få bryta ut? eller bara den enorma tröttheten som hunnit ifatt mig efter oroliga nätter? hur som helst så har musten gått ur mig idag. jag gick till jobbet i behaglig tid runt halv 12. slutade 6 timmar senare och tog en promenad hem på ca 40 minuter. det var skönt. dagens promenerande räknas då som CHECK. fast idag var det inte kul att gå, det blåste sådär att håret inte kunde ligga still och petant med luggen som jag är var jag där och lade rätt den minst 10 gånger i minuten. en snabbvisit hos mamma där jag tog in posten resulterade i allafall i dagens höjdpunkt. jag hade fått ett paket, och inte vilket paket som helst, utan paketet som inviger mig i intelligensklubben, i alla nördars klubb och de framgångsrika advokaternas klubb. finally hade mina brills landat i postlådan. så efter min härliga upptäckt att världen faktiskt inte är helt suddig längre vandrade jag vidare till daddyo. här har jag spenderat tiden sedan hemkomsten. jag försöker att inte göra mycket alls. nästan så lite att jag kan somna här på plats mitt i skriverierna. och jag tror att det är en sjukdom, jag är nästan säker. feber skulle jag gissa, och visst är jag väl lite snorig? hur som helst. jag hinner inte med sjuka idag. imorgon ska jag ju fixa och dona med nyinköpta prylar till badrummet. sen kanske sova bort hela dagen, eller läsa min behagliga bok som jag låter ligga, ibland lite för länge, i hopp om att den aldrig ska ta slut.

over n out honeys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback