dåre är ett lamt uttryck för en person som är en idiot

idag har jag tänkt över beslutet jag tog igår. anledningen till att jag tog beslutet igår var ekonomin. men idag har jag, alldeles precis nu, tänkt över det igen. och den anledningen var att jag blev förbannad. och det kommer man få höra om det kan jag lova. jag kommer förmodligen var sur ett par dagar nu, eftersom jag verkligen hade fattat ett bra beslut, men nu är tvungen att ändra det igen. endel saker blir man bara så trött på. och jag kan säkert skriva tusen onda ord om varför jag är arg idag. men struntar i det. det gör inte saken bättre, faktum är att vissa saker aldrig kommer ändras. vissa personer kommer aldrig sluta förvåna mig med sin dumhet och sitt dåliga levnadssätt. det är snarare att skratta och peka åt, än att bli arg över. så nu, this is it, mitt dåliga humör ska inte få styra kvällen. istället blir det ett nice meal med hemmagjord sallad ihop med lillstrumpan och sen tvspel allnight. för snart ska jag våga mig på Sin igen.

over n out lovelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback