lalatjej

image109

dagen idag spenderades som sagt i nora, óch efter all filmtittning, slösurfing och matätning bestämde jag mig för att pyssla lite fler bilder. detta är ett resultat. senare under dagen, när robi kom hem från jobbet, hängde han med mig ut på en sväng till strandpromenaden. där blev det några bilder. på kameran såg dom helt okej ut, sen vet man ju aldrig hur de faktiskt ser ut på datorn. oftast inte lika bra. men vi får se, kanske dyker något upp här, vi får se. hur som helst, en ganska sysslolös dag från min sida. men skönt ändå. glidit omkring i mjukbyxor och bara haft det gott. tog en siesta där mitt på dagen nångång också. kanon. slöardagen nummer ett. fast ändå nyttig. mina slöadagar brukar oftast resultera i godisdagar. men idag har jag bara ätit mat och frukt. sen sallad till kvällsmat. haha, detta går bättre än väntat. äsch, jag hade egentligen inte så mycket att säga. på återsende, så att säga.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback