tjejsnack v9

tjejsnack vecka 9 och ämnet är djur.

- Har du några djur, ras och vad heter de?
En katt vid namn Decco och rasen är inget mindre än vildkatt.

- Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
När jag var liten ville jag ha en vit elefantunge som alltid skulle vara liten. Eller en dinosaurie.

- Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
En vandrande pinne. finns det värdelösare djur? och dom är äckliga.

- Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
Något flygande. Kanske en skräcködla. Eftersom då behövde jag inte vara rädd att något skulle gå snett, som med flygande metallklumpar som innehåller människor. Är man ett djur som i grunden kan flyga känns det tryggare och kanske till och med skulle njuta av upplevelsen. Om jag dessutom är en skräcködla kan jag se ner på gamla häftiga miljöer och dinosaurier som inte kan nå mig. häääh.

- Finns det något djur du är rädd för, vilket?
Björnar. dom är förädiska. ser snälla ut men dödar mig på en gång. lovar. dessutom kan man varken klättra eller simma ifrån en björn. dom är allgörare, jäkla djur.

sådär. en ganska allvarlig och bra svarning från min sida.

kärlek,
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback