fin måndag

hela dagen idag har blivit utdragen. gillar inte att gå upp så sent, jag har vänt helt och hållet på dygnet nu alltså. inge vidare, imorgon ska jag faktiskt ta tag i det här med livet och söka jobb. ska skriva lite personliga brev och sen ner till något internet cafe och skriva ut allt och sen söka söka. måste bara komma på var jag vill jobba. funderar på att söka butiker och caféer till en början. ikea kanske? dom behövde tydligen lite folk där. så vi får väl se (: skulle vara så mysigt att jobba på ett litet café på kvällarna och kanske någon butik på dagarna. eller en vanlig mataffär skulle också fungera okej just nu faktiskt.

hur som, min huvudgrej att nämna idag är att jag träffat bella. vi tog en fet långpromenad och pratade om allt som finns ungefär. vilken underbart bra människa det är alltså. synd att hon flyttar till sverige i december bara, men vi ska hänga på fredag den här veckan också. ska bli mysigt. gillar verkligen henne!

nu har vi precis sett idol hela familjen. mysigt med gemensamma aktiviteter haha. och nu har även alla kommit hem, när alla jobbar olika timmar blir dygnet alltid så konstigt vänt. som sagt, måste styra upp det där bättre imorgon faktiskt.

ska nog börja söka lite redan nu. istället för att sitta här och spotta ur mig en massa. men tänkte mest ge en update på vad som händer.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback