nydesign

åååh. idag har jag spenderat i stort sett hela dagen hos linda på nydesign. som vanligt lyckas vi alltid prata bort hur mycket tid som helst, men jag gillar det. hon är så himla mysig och härlig att umgås med. dessutom var det väldigt längesen jag var där nu, så det var på tiden. hur som helst har jag lite planer inför framtiden nu, och allt ser lite klarare ut. jag gillar verkligen att ha planer. nu ska jag bara se till att skaffa boende i örebro så är biffen fixad så att säga. nöjd. helt klart nöjd. dessutom har jag tagit två promenader idag, vilket gjorde att jag inte behöver så sånt grymt dåligt samvete för den uteblivna promenaden igår (okej, fet överdrift igen, så grymt dåligt har det inte varit).

just nu ser jag fram emot några saker. som jag sagt tidigare att hälsa på emma i norrland (nästan, falun åtminstone). sen att ha tjejkväll i örebro på fredag förhoppningsvis. ser även fram emot en lördag ihop med robi och att kanske börja jobba redan på måndag. men min närmaste seframemot grej är att käka lunch hos farmor imorgon. plättar med alla rätta tillbehör it is! åååh. jag älskar plättar, jag älskar farmors plättar! och det har jag inte ätit på sjukt länge nu. så det känns himla bra.

idag är jag stolt över att jag grejsat en massa idag och fattat beslut. dessutom är jag stolt över min lillasyster som övningskör som en kung tydligen. får följa med i baksätet någon dag här och kolla läget.

nu ska jag göra te eller käka rostade solroskärnor.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Pettan

åeh, vart har du fått jobb vava? :)

2008-10-08 @ 23:59:36
Postat av: Mamma Anna

Jag tycker det är roligt att ditt liv är inne i ett flow. allt man mår bra av är bra

kram Mami

2008-10-09 @ 08:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback