tv-kur

okej, efter att ha struntat i allt vad kul heter igår och istället stannat hemma under den där sköna filten och sett på film mår jag som en prins idag! okej, förkylning och hosta - check! det är kvar, men jag är ändå pigg! lovely. och sov som ett barn i natt alltså, vaknade inte en enda gång. underbart faktiskt. så jag ska nog ta mig igenom den här dagen också. idag blir det barnavdelning för hela slanten. härligt! och solen lyser redan ute så tänkte kanske ta mig en promenad till jobbet. om hälarna tillåter. efter att ha försökt gå in diverse fina skor strejkar hälarna en aning. men det ska nog gå. mja. ellers vet jag inte vad som händer ikväll. ska försöka hinna fika med linn om hon har tid med en snortjej någon timme efter jag slutat. sen blir det förmodligen samma grejja som igår. för min kropp behöver verkligen vila. och skönt att jag har det sunda förnuftet kvar när viljan säger något helt annat. för jag är översocial redan och vill bara hitta på en massa kul ikväll egentligen. men som sagt. vila.

yeye. all work work

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Smarta tjejen är du!

Kram

2009-04-25 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback