hurts like hell

okej. jag vet inte om någon kommer ihåg, men för ungefär ett år sen nästanganskaprecis såg jag under en vecka ut som en hamster pga sjuklig tandvärk och svullen kind. ungefär så känner jag mig nu igen, minus den svullna kinden. men tanden gör ont. igen. suck. varför kan den inte bara växa upp lite snabbt och smärtfritt istället för att ligga där och jäsa och jävlas? hur som helst, nu står jag alltså i valet och kvalet om jag ska försöka få en akut tandläkartid idag eller om jag ska hoppas att det går över. för imorgon åker jag ju till svea en vecka, så inte alls speciellt kul att ha ont i en vecka. verkligen inte. men samtidigt kanske det är så tur att det går över om någon dag. det vet jag inte ännu. suck. så what to do? känner inte riktigt för att dra ut en tand just idag. men för att kunna njuta fullt ut av coldplay kanske jag borde chansa. usch, detta är så tyiskt för mig. när jag väl ska vara ledig är det klart att allt ska krångla. och vad jag vet har jag inte retat upp någon så bad karma borde inte drabba mig just exakt nu. suck. hur som helst. ska ner till apoteket med linn nu och köpa de starkaste receptfria tabletterna jag hittar. sen får vi se om jag hittar en annan lösning. akuttandläkartid i sverige annars. säkert lördagkväll så jag missar coldplay. yes. underbart. suck. bitter nu. måste fixa tablettas så jag blir glad. innan jobbet. prutt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag röstar för akut tandläkartid direkt. Anledningen till att jag röstar på det är att du kan dra på dig en riktigt ful infektion om du inte går iväg med en ond tand. Så där det var mammans ord och inga visor :)

2009-08-19 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback