weekend

okej. under dom senaste dagarna har det varit mycket att göra. haft lilly här och vi har julklappsshoppat i tusentalsmassvismycke. vi har varit på qadiz och träffat tevliga män från seattle (ja där greys bor! totally amazing!), vi har lagat supergod mat varendaste dag, vi har varit på loppisar här och där. även alla småbutiker på hela markveien. dessutom har vår toalettdörr trillat av. bokstavligt talat. sanna skulle stänga den och då bara föll den av. så nu får vi vara extremt familjevänliga med varandra. hoppas vi inte får blyga besökare framöver. åtminstone inte om dom inte också är väldigt händiga. för vi vet inte ritkigt hur vi ska hänga fast dörren igen. och ja. hum. det är en inbjudan. till den som känner sig träffad. som är bra på att laga dörrar. eller annars bara inte är blyg för öppna dörrar. så ja. välkommen. hur som haver, helgen har varit jättefin fast alltid förkort. jag gillar aldrig när cecilia åker hem. för det känns supertungt. som tur är har jag darling sanna här som hjälper till lite med att inte känna sig ensam. så vi två har tagit ännu en julklappsshoppingtur idag. ner till bryggan och marknaden. sen hela karl johan. så fick med oss lite fler fina klappar och fint inslagspapper så vi ska ha lite julklappsinslagning ikväll. även målarstund. åh. vi har en så mysig lya så man faktiskt vill vara kreativ. detta är underbart. det enda som saknas är en tjock varm matta att sitta på när man pysslar. yesbox. nu är alla ljus tända, sanna och jag har gjort en kickasskvällsmat ihop och nu dricker vi glögg och ser på nyckeln till frihet. precis så som alla söndagskvällar borde spenderas. och idag saknar jag inte alls att skriva av mig någonannanstans. idag mår jag så bra jag bara kan inte vill inte ha något annat än detta.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback