swoop

ååååååååh jag kan inte sova. eller, jag försöker inte, snarare. jag är sämst på att försöka sova när vaken är så mycket roligare. just nu sitter jag och letar nytt boende på finn. hittat en kanonlägenhet på samma gata som jag bor nu, vore ju perfa att bara flytta saker fram och tillbaka här emellan. slippa flyttbil och sånt strunt. och dessutom hamnar man lite längre från sofienbergsparken (vilket är ganska gott för det är rätt mycket liv på nätterna haha), från en 2½a till en 3a, och slipper bo på bottenplan. jag vet inte, känns bara som att jag verkligen vill ha det placet, så forhoppningsvis får jag tag i snubben imorgon och kan komma på visning redan i helgen. vore ju guld faktiskt. då får jag med mig lillan på visningsvandring också.

tråkigt vetande från idag förresten:
- jag köpte ett knallrött nagellack så har gått med matchande naglar och läppar idag. joråsåattee
- jag börjar på att fastna i gamla tider och det snurrar i min skalle (som förövrigt kommer bli sommarens mest uttjatade låt)
- jag kommer bli fet av att umgås med chris för vi bara triggar varandra till fetma
- jag får tillbaka 5000 på hyran + 15000 för sveda och värk för att hon kickar ut mig i förtid - KATCHIIING!
- köpte även hårfärg så jag ska tvinga min lilla att färga när hon kommer hit i helgen
- vinboxar är min nya grej. speciellt såna som smakar högstadie haha

- jag funderar på att aldrig fixa nytt bankkort. det borde jag spara pengar på?

- idag bestämde jag mig, jag bokar en jäkla tatueringstid i norge, det kan det vara värt.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback