hat-namn

hat-namn är det bästa som finns tror jag. det är så lätt att uttrycka ilska på bara ett hat-namn. det är bra. johanna och jag använder det flitigt (: jag har lärt henne, och det uppskattades. det är bra. fast jag är nog mest sån av oss två. hatig alltså. tror det beror på att det finns så mycket dåligt i världen. och just nu också för att jag är hungrig. ska bota det med b&j och lite ikea-choklad. varför äta mat när det finns choklad? känner jag just nu. orka laga mat. helst skulle jag vilja ha lite rödvin också. men det finns inget hemma. det var ju synd. hade kunnat bli en perfekt kombo för mig ikväll. är ensam hemma också förresten. fräki jobbar och johanna har inte kommit hem från jobbet än. börjar ana att hon ska sova borta i natt. men har fortfarande hoppet uppe om sällskap. jag gillar bäst att sova när någon mer är hemma. jag kan till och med stå ut med diverse snarkningar och hennes sällskap vill följa med hit och sova. faktiskt! bara jag slipper sova själv när jag är på dåligt humör. för då drömmer jag så mycket. och detär jobbigt. vill lägga mig och läsa en stund men får se om jag finner ro till det eller ej. jag hoppas. för ro är något jag behöver just nu. men jag är ganska glad trots allt hat och alla hat-namn. för jag har hittat bra människor! oslo har potensial (stavning?) och även lite bra msn har jag haft ett par dagar nu. jag gillar kloka och ärliga människor. det är det bästa jag vet. min familj och mina vänner, ni är ju guld och underbara.

kärlek (och inte alls så mycket hat kände jag nu?)
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback