snösnösnöSNÖ?!

vafan. komigen? snö? usch. jaja, hoppas det är sista dosen innan sommaren äntligen slår till i oslo.

ska strax iväg och jobba, 10-16 idag. efter det är jag lite kluven på vad som händer. johanna och jag planerade att gå på bio ihop, men sen fick jag även förfrågan om att följa med på discobingo. haha har ingen aaaaning om vad discobingo innebär, men låter ju helt klart spännande och inbjudande. så vi får väl se vad som sker. kanske hinner med båda, om jag har tur (: annars, hum, morgondagen bjuder på date med mina underbara kvinnor. ska bli trevligt, och sjukt gott. hamburgare how i've longed! men nu måste jag kuta iväg till trikken så jag inte missar den.vägrar att gå till jobbet i denna snöyra.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh, jag hoppas att snön stannar kvar där och inte drar vidare hitåt.. för jag tycker inte heller att det behöver vara just mer snö nu.

Ha en underbar helg!

kramar i massor

2009-03-27 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback