räddaren i nöden

okej. det ska bli så JÄVLA skönt att flytta om en vecka. verkligen. jag ser så fram emot det att jag kan dö. den här jävla lägenheten håller på att ta knäcken på mig verkligen. inte lägenheten i sig, men det faktum att några dumma jävla idoiter börjar borrea brutalt så det hörs i hela huset varenda morgon mellan 7 och 8. det är då dom börjar, alltså, idag började dom kvart i 8 och håller fortfarande på. vafan liksom?! det är så högt att jag inte kan tänka. kan dom bara bygga klart ett jävla hus innan dom låter människor flytta in där?! suck. så jävla morgonirriterad nu alltså. har verkligen lust att gå ner och döda dom. allvarligt. suck. hur som helst. ser lite på nya office, det hjälper, men ungefär en gång var tredje minut måste jag pausa då dom borrar. för även om jag har högsta volym på hör jag inte ett skit av vad som säger i programmet. piss. pissmorgon. och det regnar. jag som tänkte gå till jobbet idag. och inte nog med det. jag hade sämsta drömmen också. och vaknade dödsledsen. eller, inte ledsen, men sådär, chockad, över händelsen, och ja. suck. en dålig morgon. tur att jag ska jobba snart i allafall. lite good energy där.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

massor med kramar.. älskar dig du är bäst i hela världen!

2009-11-23 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback