update

okej. nu har vi snart packat klart. jag behövde en paus. en paus mitt i flytt kräver beyonce. så därför lyssnar vi dödshögt på henne. tvättar fönster. dammsuger. åh. vi är så grymt jävla duktiga alltså. ska snart gå med ett lass till nya lägenheten och sen börja plocka in saker där. kläder som tar upp hela golvet ska in i garderoben. det som inte får plats ger jag bort. för jag behöver verkligen inte allt, vill jag åter igen understryka. så, cecilia och mamma ska få kolla om do mvill ha något (grattis mamma, visste ju att du skulle klara det, så jävla duktig!) tänker fylla farmors lila väska (även känd som festivalväskan. sjukt bra och retrofulsnygg rullväska i babylila, behöver jag säga mer?!) med kläder som cecilia får ta med sig när hon varit här i helgen (åh jag längtar efter dig älskade baby!) sen tar jag även ett lass runt jul. blir ju kanon ferfazen. nu slog jag förövrigt på per gessle till sanna så hon skulle bli ltie extra peppad. hon gillar ju honom, och han är lite av ett garderobskelett till mig. i allaflal i hop med sanna. då är han bra. haha. så medan hon skrubbar golvet och är sjukt flink så sitter och alltså här och tar paus. men jag måste ju uppdatera alla så dom inte tror att jag gått och dött av flyttstädningen liksom. men ja. så ligger vi till. sen är det bara administrativa saker kvar att göra ungefär. avsluta depkonto. öppna nytt. adressändra. fixa internet. såna småsaker. så det ska jag ta tag i imorgon tänkte jag. blir fint det. nu ska jag gå ner med fina gittan (våran loveplant från grüners gate som överlevt mot alla odds) och lite andra små ting & tang. sen väntar vi på muskelmännen.

så ny adress blir alltså:
Markveien 24
0554 Oslo
(ja det betyder skriv brev till mig!)

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det är bra att du uppdaterar oss som följer denna flytt med spänning!

kram Mami.

2009-11-30 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback