tyck synd om mig!

förresten. jag är sjuk och ynklig nu. riktigt mycket. som en 5åring ungefär.  sitter och muttrar lite för mig själv och har ont i huvudet och snor överallt. ont ont. går det inte över till imorgon ska jag minnsan vara hemma. eller nje. iofs kommer jag inte vara det. men vore skönt då jag avskyr att jobba ofokuserad och det kommer jag bara vara imorgon om jag känner mig som nu. men ska dricka lite te med honung tänkte jag så får vi se om det hjälper något. mja. mjo. sen sova snart också. ännu mer behövligt när man är snorsnörväcklig. kramas lite med sanna också så hon förhoppningsvis får tillbaka smittan som jag möjligtvis fått av henne. rätt ska vara rätt! avskyr snor och huvudont. mitt huvud är helt tungt till och med! och kinderna. och under ögonen. jag har säkert påssjuka. eller röda hund. eller scharlakansfeber (har alltid undrat hur det stavas egentligen? har ingen ork att kolla upp. you get what i menar så att säga.) eller eller eller. alla sjukdomar i världen? snorhjärnasjukan tror jag. niagarafallet i näsan och huah. tyck synd om mig. ta hand om mig. åk hit och klappa på mig och låt mig vara 5 år och bli omhändertagen. bädda ner och ge mig te. tack.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haha du har ju fått svinflunsan dummer!!!

2009-09-09 @ 22:48:05
Postat av: Mamma Anna

Jag håller med Ingrid.. så klart det är svininfluensan.. den får alla i hela världen om de är unga vuxna.. för det har jag läst i metro.. och då är det väl sant?

2009-09-11 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback