00.57

jag har haft en helt fantastisk dag i solen! tillsammans med fina möllerskor till en början och sen switchade jag över till fina vikafolket. gick hem, bakade kladdkaka och fick maja och fanny på besök (de gillar verkligen mig idag och vägrar gå hem från lökkan haha) så min dag har varit fantastisk. sen kom kärlekssus the best of sambos hem och det var guld. efter en liten kvällspromenad hade vi ett smärre problem, vi hade såklart glömt nycklarna hemma. idiotiskt, då klockan var över 12. så vi fick ringa på hos grannarna, skapligt pinsamt så sent på kvällen, but i girl's gotta do what a girl's gotta do. så nu har jag övat engelska och snackat med vår trevliga granne lite. hittills har jag pratat med två grannar i loppet av ett dyng. tidigare har jag bara hälsat på dom. så jag gör framsteg. kanske grillfest ihop med hela gänget i sommar? vore ju ett bra mål i grannsämjans tecken. hur som haver, haft en guldhelg egentligen. inget klag. jobb i lördags var tufft (då vädret var kickass och hela oslos befolkning tydligen bestämt sig för att befinna sig på aker brygge h&m för vårshopping SAMTIDIGT). men det gick bra, fick världens rush av att vara så uppe i varv, så det släppte liksom aldrig. jag och maja gick hem hit sen och såg på millenium och hängde ut. sen kom fanny, sen robert, så hade halva vikafolket här på besök en stund i lördags - det gillas! så ja, en bra helg helt enkelt. och veckan som kommer ska tydligen blir awesome. solsken varenda dag och jag tänker njuta till fullo. och se greys hela kvällarna (åter igen. jag tröttnar som inte?) och snart får jag besök av älsklingsbubbs, och sen kommer nog nadine runt 17 maj, sjukt kul att träffa alla favoriterna. även om jag har sån suk hemlängtan nu. vill till karlskoga. verkligen. mycket. jag saknar hemma. behöver ha fina vårdagar i karlskoga snart. eller stockholm för den delen. ååh homesick. nu - sova.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback