sunny sunday

toppendag! började med att jag vaknade hos möllerskorna. gick hem och fixade lite. såg ett par gula filmer och grinade mig igenom några av dem. efter det ringde möllerskorna igen, dags för sushi! satt i parken en stund och käkade. sen hem, hänga tvätt (det enda tråkiga idag) och sen iväg till cubaparken för att se på fotbollen. och vilken stämning. tror det var två stackare som höll på förlorarlaget annars var publiken huvudsakligen på spaniens sida. efteråt gick vi en långpromenad genom hela staden och nu är jag hemma. ska fixa lite bilder egentligen ikväll, men väljer att se ännu en gul film istället. jag har verkligen dilla på gul film just nu. its just lovely. idag hittade jag på en ny tatueringsidé förresten. det ska genomföras innan detta år är slut är planen. yeah, idag har bara varit en toppdag. och imorgon drar jag och frugorna till ikea innan vi alla ska jobba. also helt okej med mig.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback