effektivitets söndag

okej, idag har varit sjukt effektiv. vaknade iofs 12 (11 egentligen då, men pga tidsomställningen 12), men direkt gick jag upp, tog trikken till ändstationen vid kjelsås och sen sprang och powerwalkade jag hem därifrån i intervaller. när jag kom hem hade jag lite hemmaspa. dusch, inpackningar och ansiktsmask. fixa fötterna och håret. efter det möblerade jag om mitt rum - det blev skitbra! och nu har jag precis lagat lite qournbitar med ris och massvis med grönsaker. ska slå mig ner och se på jurassic park och slöa en stund. kanske att jag tar en långpromenad ikväll också. jag känner verkligen för att vara aktiv idag. fortsätta. så jag inte blir förslöad. ska tjata på sussi att hon följer med. kanske att vi har pysselverkstad hemma också. jag vill skriva ut lite bilder, skriva brev och kanske måla. men förmodligen kommer jag spela gura stor del av kvällen/natten. åh. jag älskar söndagar, och idag är det till och med skitkasst väder och jag älskar det ändå!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback