mandag da

när jag vaknade trodde jag ju aldrig att dagen skulle bli så prima. för det första sov jag ju hela vägen till oslo så jag var totally utvilad när jag (efter tre timmars sängsömn) vaknade. sen hade jag och sanna morgonhäng i soffan och sen drog jag på jobb. jag var på min älskade barnavdelning och har inte haft så kul på jobbet på länge. eller jo, men det är alltid roligt med lite ändring, och nu var det ages jag var där så ja, wonderful. efter jobbet mötte jag upp med möllerskorna och vi köpte sushi to go och gick till parken och käkade. sen hem. såg på norska paradise (skämmes?) och jag tog ungefär en miljard bilder på mig själv medan damerna satt vid varsin dator. såna kvällar gillar jag bäst. bilder kommer helt säkert sen. det är så kul att låna andras kameror som det tar en stund att hitta favoritinställninar på. hur som haver, efter det var planen att möta sus på jobbet. och då jag under kvällen smsat med bröderna nevell bestämde jag mig för att ta med dom två upp och hämta fröken jonsson. sagt och gjort. så vi fick lyxa och åka bil hem istället för trikk. överklass, toot toot! och nu då? office (inte boxar, på tv till och med! jag älskar norsk tv), passionsfruktschoklad, äpple. perfekt dag. simpel och bara så bra.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

mysigt!

kram Mami

2010-05-04 @ 07:26:39
Postat av: amandaaaaaassadda

är den god den där passionsfruktchokladen? jag har inte vågat smaka

2010-05-04 @ 10:33:33
Postat av: Liinda

sv: kom hem för typ en timme sen och svarar på 10 kommentarer och är med i en tävling som du gärna får rösta på mig(a)

vad gör dudå?:=)

Postat av: Liinda

sv: hehe okeej:) mjo bilderna ser inte så jätte bra ut i kameran men när jag la in dom på datan så såg dom rätt så bra ut ändå, kolla min andra blogg ( www.lindamalmis.blogg.se) om du vill se bilder jag tagit idag(a) har tagit mycket fler men internet e för segt för att ladda upp fler bilder:P

hehe okeej;) vadå är din sambo en tjej eller vadå?:)

2010-05-04 @ 23:30:52
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

sv: hehe okeej har du röstat på mig?vore super duper snällt(a) :)

tack har fler bilder men har inte lagt upp dom^^

jaha okeej men då kanske inte "sambo" e rätt ord;) men du bor med en kompis de e nice:) jag har oxå tänkt så förut om jag är singel sen och vill flytta hemifrån så blir de nog med en kompis så man betalar hyra så blir de inte lika dyrt:P

2010-05-05 @ 14:35:27
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: O L I V I A

Sv: varsågod ! allt bra? ;)

2010-05-05 @ 21:26:40
URL: http://ojolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback