anti

död. idag dog jag skitmycket. först när jag vaknade, för att jag fortfarande var för trött för att gå upp. men hade planerat att städa innan jonnet och då får man helt enkelt gå upp tidigare än man annars hade velat och gjort. men efter städning och massa annat hemma gick jag till jobbet. där hoppade jag i målarrocken och fick måla om våra vindun. det tog längre tid än väntat och jag fick så ont i kroppen (ja, jag är gnällig). dessutom har jag ont i min helvetestand igen. den jag alltid har ont i. och idag har den gjort sig påmind i ungefär hela min högersida. sen klämde jag insidan av handen på en järngrej på jobbet också. så jag är lite småbitter. men vad är då bättre, än att komma hem till sig själv. ingen annan hemma. laga mat. se på my sisters keeper och totalt ignorera omvärlden och bara bry mig om mig själv? precis, inget! jag blev - så fort jag seglade ner här i soffan - alldeles lugn och rofylld i kroppen. åh vad jag behöver den här antiveckan. då jag inte ska träffa några vänner alls utan bara vara. visserligen får jag förmodligen (förhoppningsvis) karlskogabesök imorgon. men det är inte samma sak. det gör mig inte stressad. och det är stressen jag behöver ifrån ett tag. så woop woop för antiveckan!

förövrigt har jag en grym hårdag idag. punkt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ta hand om dig!

kram Mami

2010-11-15 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback