busy grrl-listan

justja. jag har ju så sjukt fullspäckad höst. tänkte dela med mig av hur helgerna ser ut ungefär. bäst att göra en lista.

v37 jobbhelg
v38 lillan kommer hit
v39 jobbhelg
v40 pappa hit, kanske
v41 jobbhelg
v42 göteborg till mathilda
v43 jobbhelg
v44 stockholm på silverlerakurs
v45
jobbhelg/karlskoga m. anna (vi får väl se?)
v46 vara, maja 25årsfirande
v47 jobbhelg
v48 london m. susi

.. jag som tänkte hinna med en tur till stavanger i höst. men tydligen är jag uppbokad till jul. stavanger i vår anyone?

Kommentarer
Postat av: Josefiiin

jag följer jätte j'ätte gärna med te stavanger i vår om jag får!



ps. du nästan bara måste ta med mig för jag gjorde ett sånt fint rim...

2010-09-15 @ 01:11:37
Postat av: Kajsa

Du, vilka datum är vecka 48? Erik och jag är i Sverige sista helgen i november, det är väl inte den va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback