harrytur

nu har vi varit på "harry-tur" i svinesund, är det då vi börjar bli riktigt ingrodda norskar? hur som helst. köpt massvis med mat så nu klarar jag mig i flera veckor! känns ju grymt lovely faktiskt. och trots att det svider i plånboken att punga ut nästan 3000 (lugn nu alla föräldrar, det var för både mig och sanna!) för mat så tjänar man ändå in det i längden då allt är dyrare här. speciellt quorn. så ikväll ska vi avnjuta svensk husmanskost a la stuvade makaroner och köttbullar. utan ketchup för den är slut. ingen grädde på moset med andra ord. ska även färga mitt löshår orange så jag kan ha det på halloween. köpte gröngula linser också att använda till just då, att överdriva har väl kanske alltid varit min grej? det blir ju tipp. nu är vi trötta krigare som sitter i vår slitna skinnsoffa. därför ska vi se på batman returns och bara kose oss. väldigt nöjd med dagen över lag. helgen i helhet har varit love med bara fina människor jag tycker om och vi har gjort så mycket bra. saknar redan lillan men far ju till karlskoga i helgen igen så då blir det bot på det. time to färga lite hår nu. (detta kan ha varit ett av mina mest meningslösa inlägg ever. men rent berättarmässigt så vet ju alla vad jag pysslat med idag i allafall).

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback