hairy hair

nytt hår igen! det blir bara ljusare och ljusare + en liten spontanlugg som jag velade fram och tillbaka med i en evighet. jag har en ofrivillig dragning att alltid skaffa lugg när den börjar bli halvlång. mitt värsta är att spara ut luggen till hel-lugg. därför misslyckas jag varje gång då rastlösheten tar över och vips är det kort igen! men det blev dödsbra i vanlig ordning när jag lägger mitt hårs öde i anna granströms händer. hon vet alltid vad som är bäst. nu är det inte långt kvar tills vi når målet på färgen jag vill ha! woop för det! detta kanske blir en höst utan orangehårig evelina. spännande att se om jag lyckas motstå frestelsen. men än är det ju inte oktober..







förresten, ulla har suttit och stirrat på mig mycket under dagen. jag fattar inte varför.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

för att hon gillar dig så klart!

Jag tycker du är fin i håret både med lugg och utan lugg. Jag skulle vilja att den där Anna granström bodde lite närmare här så kunde hon få klippa mig också för nu börjar det nog bli dags igen.. hahahaha.. skaffat ny vana?

Här har vi fint väder i dag så jag ska nog bege mig ut i trädgården och dra upp en rot eller samla frön eller så.. sen ska jag ut och provcykla min nya cykelhjälm.. trodde väl aldrig jag skulle sätta en sådan på mitt huvud men med den trafik som är här så känns det som en billig livförsäkring.. och snygg hjälm köpte jag mig också :)

kram

2011-08-12 @ 08:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback