cleaning lady

igår och idag har allt gått ut på städning. jag kan inte sluta. jag rensar, slänger, sorterar och ordnar. snart drar jag igång med fönsterputserier (kanske dags då vår fina fågelbajs på ena fönstret suttit sen i våras?) dessutom är julen (äntligen) bortstädad. och alla lådor är mer välorganiserade än de tidigare varit. tror detta handlar om vårkänslor. eller att vi snart får ett litet stjärnskott till markveien och vi vill visa våra bästa sidor. hur som helst känns det så skönt. jag gillar organiserat punkt. har egentligen aldrig varit så mycket för organiserat kaos. lille wilbur fick flytta ner och vakna vårt förråd i källaren då vi bara kan ha en katt i huset. snart ska jag laga dunderfrukost och sen får vi se vad dagen bjuder på.

gårdagskvällen var jag med två härligheter från värnamo och hade after work. vi firade då en av dem ska börja jobba på H&M gården ihop med mig. vi båda är alldeles sprudlande glada och ser fram emot det framtida samarbetet. vi var på Qba som det så fint heter, och jag har kommit fram till att det allt som oftast spelas mycket bra musik där. inte på tal om något speciellt men nämnvärt bara.

NU ska jag fortsätta städa. badrummet skriker efter min uppmärksamhet.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: paat

sv: men taaack gullstjäääärt!=)

Postat av: Karin V

Åh tack!



Jag bor granne m C så jag har haft planer på o smyga upp o kidnappa en liten sötis ibland...hahaha

DOM E JU SÅÅÅ SÖTA!

2011-02-05 @ 08:56:18
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback