norrbyskär/ume/vindeln

okej, nu är vi alltså uppe i lördag. jag missade uppdateringen lite så därför är det svårt att minnas alla småsaker jag tänkt skriva om. men nu gör vi ett försök här.

1. jag har vaknat först som vanligt och påbörjat städningen som vanligt. jag har städmani på dagen efter. alltid.
2. jag har kickstartat
3. jag har kört in till ume
4. jag, tillsammans med mina bilkvinnor har sjungit falskt till varje låt
5. jag har dött i carros soffa tillsammans med anna och robert
6. jag har sett zombieland
7. jag har varit skapligt bra på bowling
8. jag har blivit kär i en diskplockare medan jag åt tacos
9. jag har hostat sönder lungorna - bli frisk snart?
10. jag har druckit kvällste i köket i vindeln.

och nu, när jag hunnit skriva ifatt tills dagen idag får jag alltså vänta tills ikväll med att uppdatera vad den här fina söndagen bjudit på. jajjemän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback