sunny sunday

ullevi är överlycklig över att morgonrocken med det fantastiskt roliga midjebandet hänger uppe på toalettdörren igen. woop woop för fina kattleksaker när sånt är roligare.. förrutom detta faktum har jag inte mycket att komma med. lördagen var mysig med tjejerna här. sen att utgången blev ett rundvandrande utan slut var en annan femma. gillar inte såna kvällar egentligen, när inget känns rätt och man tillslut bara går hem utan att faktiskt ha varit någonstans. men hur som haver, det vaar mysigt här hemma innan i allafall. efteråt när jag kom hem från min kallaste nattpromenad och egentligen borde sova tog jag istället ett telefonsamtal till hotellgatan. vi har inte pratat på evigheter så det var himla mysigt. sen sov jag som en stock i ungefär. öh, 4 timmar? sen ytterligare några. nu är sussi på jobbet och jag väntar på johannabesök omgång 2 denna söndag. hon var här nyss men skulle hjälpa en vän att bära väskor från stationen. jag väntar hemma. vi håller på att se en film som heter när mörkret faller. min chef sa att det är en film man borde se. jag håller med. en film med många orättvisor och hemskheter. men en perfekt söndagsfilm. såna där jag gillar att se. missär och lidande, ilska. men då johanna också ville se klart den har jag nu alltså pausat. så medan hon kånkar väskor på oslo sentral stasjon ser jag roat på min katt som leker med bordsbenet (ännu en leksak som är roligare än de vi köpt tydligen..)

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback