men ordbajs

ojoj, ska det fortsätta såhär? en uppdatering i veckan alltså. MEN, vad ska jag säga? jag har ingen ork fortfarande. går runt i någon form av mellanmjölk och orkar inte något. och nu ska jag ju precis sova så det blir inte så mycket mer här idag heller. men på fredag far jag hem till älskade kattegatt. och på söndag tar jag med mig lillan hit för att fira 17e mai ihop. hennes första, mitt tredje. åh love it. hemma ska jag inte hinna något är planen. bara inte vara i oslo när alla andra jobbar. vill hinna träffa ian om hon är hemma och chrille. annars vet jag inte hur mycket jag tänker orka. i vanlig ordning kommer jag helt säkert säga att jag ska åka till örebro. men liksom de flesta gångerna räcker tiden tyvärr inte till. men jag kan ju i allafall hoppas, right? hur som haver. åter igen ville jag bara säga att jag lever och ordbajsa lite lagom. förmodligen kommer det inte dröja lika länge igen innan jag skriver. jag har ju massa punkter kvar på den där listornas lista att genomföra. dessutom har jag blivit ljusare i håret, måste dokumenteras i bilder snart. öhm. sen, jag vet inte? min katt har blivit kolossal? sanna är brunare än alla i vanlig ordning och jag vill inget hellre än att äta godis. men det får vänta tills på lördag. 3 veckor hittills med strikta ätaregler. döktit döktit.

well,
kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

hej,

kul att du skrivit igen. Jag tycker det är kul att läsa vad du hittar på i Oslolandet.

kram

2011-05-12 @ 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback