bubbelubb! friday!

den här helgen inkluderar så mycket roligt! för det första, idag ska jag mest pyssla hemma och slå in johannas paket. sen ska jag kanske träffa henne och ida som är här på besök en tur. de ska käka något men jag är proppmätt just nu, men sällskapa går ju! sen ska jag se på film och klappa ulla hela kvällen och bara ta allt med ro. imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen ska jag med nicke på stan på jakt efter outfit till honom för kvällens bravader. jag måste hitta blommiga strumpbyxor, var man nu gör det? senare vid halv 6 snåret ska jag, tillsammans med tusentals andra, gå ett fackeltåg emot päls som NOAH annordnar (en fin djurrättsorganisation jag precis gått med i). efter det bär det av emot fröken möllers födelsedagsfirande. åh. fina fina helg. dessutom fick jag en glad nyhet på jobbet idag. love it! riktigt riktigt positiv känner jag mig just nu.

KÄÄÄRLEK
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Låter gott!

ha en trevlig helg

kram

2011-11-12 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback