12.39

sedan jag insåg att jag kanske inte mår på topp just nu har jag bestämt mig för några saker. för det första ska jag inte sitta vid datorn så ofta (därav min frånvaro senaste två veckorna). sen har jag bestämt mig för att fokusera på saker jag tycker är roligt. jag renoverar möbler och målar. jag skriver brev och tecknar. jag skriver. jag ser på film och säger nej när jag inte orkar umgås. jag städar och höstfixar hemma. såna saker tycker jag om. och jag försöker till det yttersta att inte stressa. jag lagar god mat. köper knappt färdig. jag läser böcker och jag sover lagom mycket. det känns väldigt väldigt bra. idag är jag själv hemma och pysslar och donar. ska snart laga någon form av lunch också. kanske våfflor. jag har städat och ordnat även idag. igår var trondheimtjejerna på besök. vi sg på film och åt köpepizza. jag somnade i soffan. idag ville jag redigera lite foton. därför startade jag datorn. annars känner jag just nu inget stort behov av att använda den alls. oceans eleven står på i bakgrunden. snart tänkte jag slå på de två andra oceans också. jag tycker nämligen om att se en hel film-serie i följd. sanna kommer hem senare i eftermiddag. ska försöka få fint här hemma tills dess. och lunch. jag är upptagen med mig själv idag. därför svarar jag nog inte mer i telefon.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det är så himla bra att du tar hand om dig själv!

älskar dig.

kram mamma

2011-10-09 @ 19:55:42
Postat av: cc

BRA INLÄGG! <3

2011-10-09 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback