bös å sås

varje gång - mellan säsongerna - glömmer jag hur bra greys är. och varje gång blir jag så sjukt överraskad över att det är fantastiskt. det är bara underbart. nu har jag precis börjat se säsong 7 som jag sparat i över ett halvår. och äntligen blir jag blödig. jag saknat att vara blödig. hann se halva första avsnittet innan jag började böla. fyfan så bra det är!

en annan sak; just nu är jag ganska osocial. jag svarar inte på sms, jag svarar inte på brev, helst inte i telefon. så vet alla, det är inte personligt - i vanlig ordning - men jag behöver lite egentid och sådär. och därför är greys precis rätt medicin för mig. jag ska glo på tv resten av veckan och inte prata med en människa är planen.

trots detta osociala;
kärlek från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback