positiviteten

min nya grej; kaffe i parksolen med vänner. för åter igen har jag idag placerat mig i birkelunden ihop med chörli, krisse och ingo (älskar att mina vänner har bra namn btw!) och skvallrat och catchat up och njutit av vädret. åt dessutom en driiiiiitgod macka från kaffebrenneriet i pumpafröstyle med massa grönsaker. inga bilder idag dock.

sen har jag dessutom varit duktig och gått igenom min tråkiga-pappersbunt. skicka brev till skatteverket och skrivit i min kalender om viktiga datum och what nat. skönt att ha det gjort, men till mor och far som vet hur trög jag är med att skicka in körkortspapper; detta är ännu inte gjort! måste till en fotoautomat först och det tar emot ärligt talat. jagmenar, hur ful är man inte på såna bilder? usch och fy. tror jag kommer känna mig som en apa när jag sitter där inne och visar öronen (om man nu måste göra det nu för tiden? vadtusan vet jag?)

dessutom 2: idag hade vi besök från sverige på jobbet (dvs. home-huvudkontorsfolk!) och dom tyckte att vår avdelning var jääääääättefin och bra och dom var såååååå nöjda = stolt chef! och om det är någon av er som läser som faktiskt bor i oslo; titta in hos mig på jobbet för vi har massvis med rea nu. komsikom

åh, jag är så glad idag, solen gör mig så himla glad och jag ba älskar att jag gått i linne och tunn tröja idag och inte frysit det minsta, yey vår!

påminnelse: glöm nu inte att släcka lampor och stänga av elen på lördag då det är earth hour! jag ska spendera min lördagskväll hemma med lite vin och workshop. tänker försöka mig på att göra en egen drömfångare, eftersom alla jag hittar att köpa inte är preciiis så jag vill ha dom. bra pyssel en lördagkväll utan lampor, jojo.

anyways, nu ska jag pleie mitt hår och naglar en stund. sååå,
kärlek i massor
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback