R to the obi

alldeles nyss åkte en kär vän tillbaks till staden nora. under fredagseftrmiddagen och enda fram tills alldeles nyligen har vi mest gjort ingenting, ändå är det så mina bästa helger spenderas nuförtiden. jag är fullständigt nöjd att bara göra ingenting, sålänge det är med rätt person. och de senaste helgerna har det varit precis så. kvällen ikväll kommer utspela sig i kristinehamn ihop med pappa, syster och det gamla proggbandet DagVag. det kommer förmodligen bli himla trevligt. och sen hoppas jag på att jag håller mig pigg resten av kvällen, tillräckligt pigg för att ta bilen in till nora efteråt. det är så det alltid ser ut. jag bara längtar hela dagarna och det pirrar så skönt i min tummy. och att skriva att "en kär vän åkte precis" stämmer så bra. jag är lycklig och kär i en bästavän, det kan knappast bli mycket bättre än så.


Kommentarer
Postat av: Jenny

underbart! :)

2007-04-14 @ 16:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback