update2 - hinna ikapp

det har kanske blivit så, att jag slutat massproducera mina inlägg som jag var så bra på där ett tag. anledningen till detta är följande: jag har jobbat mycket, så varit helslut varenda kväll och inspirationen har varit på 0,0 och jag har då istället ägnat mig åt att kolla bilder om jag ens befunnit mig nära en dator. just att jag inte suttit vid en dator på länge har också att göra med att jag varit i nora nästan all min lediga tid. alla heldagar, alla kvällar. det har gjort mig ganska onårbar på blogg, bd, msn you name it. istället har jag försökt att fixa allt runt om mig som stått snett till. och jag kan väl bara säga att det är påväg uppåt. och just nu är jag nog ganska sugen på höst. egentligen en höst med förändrig, men eftersom att jag inte än valt vad jag vill bli när jag blir stor (för nej, jag är inte stor än, stor är man när man har en utbildning, ett ordentligt jobb, ett hem att ta hand om och så vidare) jag har mycket ansvar, men inte allt som krävs för att man ska kvalificeras som stor. så ja, när jag blir stor är fortfarande ganska luddigt för mig, jag vet inte, alltså vet jag heller inte vad jag ska plugga för att bli just det jag inte vet att jag vill bli som stor. suck. ganska snurrigt är det just nu. ikväll tror jag blir en kväll hemma i allafall. jobba nu 14-18, underbara tid, inte. första skoldagen och tusen nya barn jag inte känner, och jag har ensamt ansvar från 16.30. yey. anyway. jag är bra på det, det kommer gå finfint. men kvällen är ännu oplanerad. kanske en trip till vintrosa, eller bara sitta här och fördriva tiden med att uppdatera skvaller oss vänner emellan? jag vill veta vad som händer i ditt land, och du får veta vad som händer i mitt. deal. vi möts här. ikväll. nu ska jag jobba, kanske åka förbi en brevlåda först. för det har jag skjutit upp ett par dagar.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback