daniel boyacioglu

övergick från coldplay, när den skivan nu tagit slut. till en jag fick i julklapp av kusin mathilda. motiveringen eller hur jag nu ska kalla det var att "jag vill ge bort något jag tycker om, för att dela med mig utav det". inte ordagrant, men i stil med det. det stod att det kunde ta ett tag att börja gilla, men att det var värt att försöka. just nu lyssnar jag för första gången, har hört en låt sedan tidigare, men annars är albumet helt nytt. jag gillar det skarpt redan. tusen tack mathilda, det passade mig perfekt, speciellt en regnig lördag. tack tack tack

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad bra att du gillade den!! Jag fattar inte allt han sjunger men tycker ändå väldigt mycket om den. Den passar absolut för regninga dagar..som du ju säger. :)

2008-01-03 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback