huskurer och småpyssel

dagen idag, och dagen igår har bestått av ungefär likadana göromål. jag har pysslat. slagit in kanske tio julklappar. städat och plockat undan endel. sorterat. haft ont i halsen och druckit honungsvatten, för det har jag fått för mig lenar halsen och lindrar smärtan som blir av att ständigt hosta. dessutom har jag alldeles nyss suttit i telefon och försökt guida i dreamweaver. egentligen var planen att jag skulle fara dit och hjälpa till. men då jag är så illa som jag är idag tänkte jag göra ett tappert försök över telefon först. och förhoppningsvis går det bra. hur som helst fick vi avbryta mitt i min lilla kurs eftersom damen på andra sidan luren fick kunder. nu väntar jag på att hon ska ringa upp igen. under tiden har jag spenderat min tid med att göra iordning årets julbrev. tredje året i rad som jag tappert försöker överträffa förra årets. det här blev okej. men jag har en bild över hur det kommer kunna se ut. när jag ork. när jag har inspiration. speciellt när jag inte längre har en sån ondska som håller sig fast i min hals. gah. mer honungsvatten. nu kom mamma hem och hade visst köpt fika. bäst att sällskapa henne i köket.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tio julklappar redan! är du galen människa?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback