jobb och framtidsdrömmar

snack med bossen om framtiden och julklapp imorgon. först jobba 8-14, en kort lagom fredag. efter det ta en sväng förbi chefen för att få en välförtjänt julklapp. jag ä självgod när det gäller mitt jobb. för jag vet att jag är bra. därför är det nice med en julklapp. det är att visa uppskattning, tycker jag. så tack. jag hoppas på något trevligt. hur som helst, jag ska inte bara dit av rent nöje, jag ska prata om framtiden också. fick höra ett rykte häromdagen som var oroväckande. så nu är alltså min plan att pressa bossen på lite info om min framtid och hur det kommer gå. det spelar ingen roll vad de egentligen handlar om. men jag vill bara ha klarhet, och höra att jag har mitt på det torra, det är allt. jag är ganska säker, men inte tvär, så den där bekräftelsen ska bli go att höra. jag är inte så orolig, faktiskt. om något skulle hända är det säkert av en bra anledning. då är det meningen att jag ska vidare i livet bara. givetvis kommer det kännas surt för stunden, men sen kanske jag tar tummen ur och fixar till detta med livet. sticker iväg och jobbar asset av mig för att slutligen nå mitt mål. aussie.


kärlek,

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback