julklappar och happy new year

idag har jag införskaffat de sista klapparna till mor. det blev två stycken och jag tror det blir kul. dessutom ett par till mor- och farföräldrar. såna där som egentligen kanske inte passar dom, men som jag bara vill ge bort ändå. inget som är speciellt Dom, men lite stämning blir det nog allt. hur som helst. nu har jag bara en kvar att köpa till. en enda. jag är himla duktig detta år, det är jag. har bara en eller kanske två saker kvar till robert. sen är jag done! oh, sköna nöjdhetskänsla. och jag längtar till jul. mer än tidigare. och jag vill ha snö också. däremot är jag osäker inför nyår. har massa alternativ. men det lutar nog mest åt ett. jag har alltid varit svag för teman. så är det bara. det som tar emot är bara att då kanske vi kör splittat nyår. jag får se. jag funderar. hur som helst måste jag bege mig på en jakt. det ska vara siden. jag tror det kan bli fint.

nu sitter jag här i soffan. har fortfarande inte riktigt hämtat mig efter den långa och utmattande dagen. men snart, när tillräckligt mycke krafter är samlade ska vi bege oss till bilen för att köpa hämtpizza. det har vi gjort oss förtjäna av idag. sen ska nog kvällen spenderas framför tvn. kanske blir det en film. eller ett dussin avsnitt smallville, den som lever får se.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback