marc & bobby

ärligt talat, efter att ha haft en bettykväll har jag insett följande; jag är lycklig så länge marc är lycklig. han är glädjeämnet i hela serien, guldkanten så att säga. nu har han en pojkvän, en riktig skogshuggare med håriga armar, och han är lycklig. haha. det gjorde min kväll, totally.

eller, inte helt och hållet förresten. det som egentligen gjorde min kväll var robert. det är bland det finaste jag läst. tack. jag är lycklig. och lycklig att du är min, också. just nu har jag inte tillräckligt bra ordförråd för att uttrycka vad jag känner, men någon gång, förhoppningsvis snart, ska jag göra det. jag väntar tills jag perfekt kan säga vad jag känner. men tack, du är mitt hjärta.

kärlek, för sannerligen är jag kär,
lala

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback