night

fredag: jobb 8-14, boss-träff, bättra på min pepparkaksoutfit i form av en snabbvisit på det lokala solariet (alternativt dränka mig några gånger i brun-utan-sol), hem - ta en dusch, äta något, lägga kvällens passande makeup och fixa kvällens passande klädsel, fara iväg och träffa bobby - var eller när är ej bestämt, bara Att. resten är inte klar än. men jag har en ganska bra bild av hur jag ska fördriva min fredag, och början på två veckors härlig ledighet. tillsammans med en av de människor som gör mig allra gladast, allra spralligast, allra tryggast, allra kramigast, allra hemligast, allra mysigast och allra kärast. med käre bobby - givetvis. alterativen för kvällen är en utgång i kära bronx, då planeras satin och spelning. andra alternativet är luddigt, just nu ser det mer ut som satin vs. inte satin. inte något specifikt alltså. men det kommer, för reservplaner måste man ha om grundplanen inte fungerar. men vi får hoppas. för det var längesen. och det är kul.

jag har spenderat kvällen framför tvn ihop med lillan. det var alla vanliga program, förrutom utstickaren betner. efter det har jag läst alla mina favoritbloggar. de jag känner, samt de jag skulle vilja känna pga alldeles underbara bloggar som sprudlar av härliga personligheter. har två riktiga favoriter bland dessa. en fotoblogg som är i toppklass rent bildmässigt och designmässigt, att kvinnan dessutom lyckas göra den så personlig och varm är alldeles underbart. den andra är en tjej som många gånger fått mig att tappa hakan i både förtjusning och chock gång på gång. rapp i käften och glimten i ögat. en applåd och ett flerfaldigt leve till härliga bloggar.


detta blev ännu ett inlägg där jag började på en tråd, men tappade den och landade in på en annan. det händer ofta. en vag tråd handlar väl om vad jag gjort idag och kommer göra imorgon. men mer än så är det inte. förr eller senare ska jag bli målmedveten. i allafall tillräckligt för att kunna skriva ett helt inlägg om samma ämne som är mer är 5 rader långt. todo.


kärlek,

lala


Kommentarer
Postat av: tuldan

Haha och va fan är en finsk näsa om man får fråga?? Spetsig avlång?? Som den ser ut på bilden.. Haha
Ja skitkul att vinna :D God jul & gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback