sömnlös

jag och läskig film kommer förmodligen aldrig gå hand i hand. jag försöker och försöker. nu har jag hållit upp hur länge som helst eftersom jag insett att det är lönlöst. det är inte värt att se en läskig film, hur bra den än må vara, för sen ligger jag där, sömnlös. med tänd lampa. suck. men lik förbannat försöker jag ändå igår. en film jag sett tidigare. det kan ju inte bli så farligt, var tanken. men det är just detta. det övernaturliga. det okontrollerbara, det är det som skrämmer mig. och som gjorde att jag endast som 6 timmar inatt då jag försökte få bort den jobbiga känslan genom att se på scrubs. när inte det gick terroriserade jag även min stackars käraste på jobbet. suck. en slutsats av dagens lärdom? nej, jag tycker inte om läskig film. jag håller mig till drama, komedi, thriller, deckare, och filmer som ger en liten extra kick i magen sådär. glada filmer. hollywood. de som slutar lyckligt för all del. för att avsluta kvällen med en sådan slutar oftast med ett leende på läpparna innan jag somnar.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback