te, té, the, thé

stavningen varierar, men för min del anser jag att, hey, varför krångla till det. te, simple as that. hur som helst. idag när jag kom hem från jobbet var jag iväg och skulle handla hårfärg. jag kom hem med 4 burkar hårfärg, en loka smultron citron, en brun-utan-sol för ansiktet och just det - en massa te. en massa är kanske att överdriva, men med tanke på hur mycket te jag redan har hemma kändes det överdrivet. ett lemon-te (som är den nya favoriten just nu, speciellt ihop med en skvätt mjölk) sen ett nytt vitt te jag inte testat. asken var så söt att jag var tvungen att lägga ner en sån förpackning också. för det går år. så det känns aldrig onödigt. nu kan jag till och med komma ihåg att ta med en ask till jobbet, så jag slipper det äckliga halv-vanilj-teet som finns där. usch. bra jobbat evelina, en förbättring på jobbet kan vara så enkelt. dessutom köpte jag ett sånt där litet 3dl mjölkpaket också. så jag har mjölk till mitt te varje dag. perfekt.

kärlek,

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback