utställningsfoton och tomma väntande väggar

förresten glömde jag nog lägga upp en bild på hur snygg min tomma vita vägg äntligen blev efter jag fått hem mina utställningsbilder. det blev en riktigt bra färgklick på den annars så tomma ofullständiga väggen. den som hade varit tom i en evighet av en anledning. den väntade på en kärlekshistora affischen. men sen tänkte jag att det var ju dumt att hålla den tom. så jag hängde upp lite foton istället. ironiskt nog fick jag affischen i julklapp av lillan. den har jag önskat mig i ca 4 år nu. haha. livet är härligt! hur som helst, såhär blev väggen med lite färg och kärlek på.

image86

tilläggas bör att kärlekshistoria affischen passade minst lika bra på en annan vägg.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Nathalie

snygga bilder. du som fotat? va har du för kamera i såna fall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback