hoppas bara det inte regnar

just nu sitter jag på en stol för att den ska väga ner mer emot golvet och inte rulla iväg. robert står på stolen och försöker mecka upp en ny taklampa. det blir så mycket ikea these days. 5e gången på två veckor, kanske overkill? hur som helst. imorgon bär det av till värmländska skogar med tält och förhoppningar i bagaget. det är dags för arvikafestival ihop med robert och lite randomfolk sådär. lillan fyller 18 och firar med joeljacob och jag ska slå upp ett tält. hoppas det inte regnar, just in case köpte vi ett extra bra tält, men jag vill ha solsken. och min positiva sida kommer ta över ikväll när packningen sker, så väskan kommer vara full med kläder, öl och solskyddsfaktor 8. vafan. det blir inte lika gäggigt som roskilde, lervälling till knäna, thats foh sho. men i allafall? kan det inte bara hålla upp? min enda långlediga helg under sommaren? har ju en vecka sen också iofs, men då har vi hittills inga planer. damn. jag vill ju. tur är att kameran får följa med, så hoppas bara på sjuka bilder. hur som helst. nu är snart lampan klar, och jag ska försöka mig på en hightech ram somman behövde skruva isär.

later on darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback