my dearest

idag har det varit ungefär sådär 100% händelser hela dagen. massa människor och ett trångt hus. givetvis var det mysigt. det är skönt att träffa människor man tycker om. men efter en söndag som blev väldigt lång är jag alldeles slut nu såhär framåt kvällen. det har regnat hela dagen, så även vädret bidrar nog med sitt. sen kanske jag håller på att bli sjuk också. kanske. klockan är 22.18 och jag känner redan för att sova. bara somna sådär gott. för att  vakna tidigt, göra det jag ska och sen åka på trip till nora. grejen är den, att hur mycket jag än umgås med robi så känns det alltid lite sådär tomt efter några timmar utan. speciellt efter en intensiv helg. söndagskvällar, eller ibland måndagmorgonar, är alltid den tommaste tiden. men imorgon. imorgon åker jag dit. hoppas det regnar. det blir zelda, och lite extra pusta-ut efter dunderkalaset. anyway. - Du är min stjärna. det är bara fruktansvärt skönt att ha dig nära. Vare sig du är sjuk eller ej. för det är så att det finns ingen som du. ingen som är i närheten av lika bra som du. - jag är bara tacksam. så är det. nu har jag ont i varje del av kroppen. mest ryggen och nacken, och ögonen är påväg att drulla ihop nu. time to get som early sleep.

au revoir honeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback