att kräva sin rätt

ibland blir jag så trött på mig själv, jag klagar och klagar men gör inget åt saken. ingen konfrontation. för jag gillar inte konflikter, så oftast nöjer jag mig med att klaga lite, och ibland till och med massor. istället för att göra något åt problemet i fråga. idag har jag faktiskt fått tummen ur och klagat direkt till - istället för klagat om. idag mailade jag de som försenat mina foton och sa att jag ville ha kompensation för förseningen. antingen i rabatt eller i gratis förstoringar. var även noga med att skriva förstoringar som EFTERSKICKAS. annars blir det väl ännu mer försenat kan jag tro. hur som helst, hur väntar jag med spänning på att få se om min konfrontation gjorde någon nytta eller ej. är man rädd om sitt rykte bör man ju sona för sina misstag kan jag tycka. vi får se. to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback