egen shop och sparning

innan jul får jag införskaffa mig själv fyra saker. tre överhuvudtaget.
- strumpor till julafton
- kofta till julafton
- hårfärg
- sidenband
tre ganska enkla och billiga saker. så denna månad är allt about saving. julklappar och sen inget mer. jag ska försöka återfå min röda hårfärg, skaffa fram lite schyssta tillbehör till mina julaftonskläder, införskaffa sista klapparna och sen inget mer. resten går till sparning och nöjen. och lönen den här månaden blev den bästa hittills som vik. plus lite extraslantar för reportaget jag gjorde. skönt att ha riktigt bra med cash. och veta att jag inte Får göra av med något alls den här månaden. mitt sparande kanske kommer på fötter igen. jag hoppas det.

luv lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback