foton och försening

usch. jag är irriterad såhär in på småtimmarna. dessa foton som jag väntar och väntar så snällt på vill visst aldrig dyka upp. så alldeles nyss gjorde jag rätt för mig och mailade ett halvspydigt mail till företaget och frågade varför det hittills tagit mer än dubbla tiden de lovat på sidan och ändå är bilderna inte ens skickade därifrån än. dessutom blir jag sur om dom krånglat till något, att allt är avbeställt eller vad som helst, när jag redan betalat och bara sitter snällt och väntar. och väntar. och väntar. suck. så nu får vi se om det rör om något i grytan. förvisso var det många bilder, men det står inget alls om att det ska ta längre tid ju fler bilder jag beställer. sålänge det är samma storlek ska det gå snabbt som blixten. DAMN jag avskyr krångel. och om beställningen är avbokad kommer jag säkert tycka att det är för jobbigt att ringa dit, bråka, få en ny gratis och vara nöjd. istället kommer jag strunta i mina 170 kronor och 45 öre som jag betalat och snällt göra en ny beställning. för att slippa krångel. helvete. jag är en vekling när det kommer till såna här saker, eller är jag för lat? hur som helst hoppas jag att det bara löser sig av sig självt. för jag vill verkligen ha post imorgon.

mah. heira
luv lalu

Kommentarer
Postat av: robi

klart det inte avbokas. och jävlas dom så kan jag ringa. det är kul att käfta lite när man vet att man själv har rätt.

2007-11-09 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback